سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خط شکن


عملکرد مدعیان نظم نوین جهانی در تمام این سال‌ها، واقعیت نعل وارون زدن قدرت‌طلبان بی‌ریشه را برای مردم بصیرت‌پیشه ما روشن کرده است.

در دوران جاهلیت، برخی از دزدان برای آنکه ردّپای آنها و مرکبشان معلوم نشود،‌ به سم اسبان خود نعل وارونه می‌زدند تا مسیر رفت و برگشت آنها مستور بماند و از تعقیب در امان باشند. حالا نعل وارونه زدن، حکایت جاهلیت مدرن امروز شده است؛‌ جاهلیتی که سعی دارد جامعه بشری را به سمت وارونه حقیقت منحرف کند.
بیش از سی سال عناد سرسختانه دشمنان این دیار با هر حربه‌ای علیه انقلا ب و دین و آئین، هر روز به شیوه هایی تکرار می شود؛ حربه هایی که در بطن آن بدبین کردن مردم به مسئولین متعهد و انقلابی مشاهده می‌شود؛ حربه‌هایی که با سیاستهای موذیانه مستکبران در صدد القای این است که نظام اسلامی ایران به نقض حقوق بشر مشغول است.

این گزینه را سالهاست به هر بهانه‌ای علم کرده‌اند و طوری وانمود می‌کنند که گویی در حوزه تحت اختیار خودشان همه در امنیت حاصل از عمل به منشور حقوق بشر در آرامش به سر می‌برند: حکومت ایده‌آل، نیروهای امنیتی و پلیس سالم، نهادها و سازمان‌های بی‌اشکال،‌ دادگاه‌های عادل و خلاصه اوتوپیایی که مقصد آمال بشری بوده است. آنها با بکارگیری سیاستهای خصمانه،‌ نقض حقوق بشر را در خارج از مرزهای خود جستجو می‌کنند. در دید این مذبذبان، حقوق بشر مذکور اساساً تنها می‌تواند در کشورهای دیگر(ترجیحاً اسلامی) پایمال شود.

فی‌المثل اگر زنی جرمی را در کمال صحت و سلامت مرتکب و به آن معترف هم شده باشد و دستگاه قضایی کشور اسلامی، متهم را در عوض گرفتن جان انسانی بی گناه و البته طبق قوانین مصرّح خود،‌ به اعدام محکوم کند، تمام دستگاه عریض و طویل استکبار،‌ مدعی العموم می‌شوند و از جایگاهی که لیاقتش را ندارند، فریاد وا حقوق بشرا سر می‌دهند.
در مقابل این واقعه که مستکبران دروغگو، آن را توپ زمین بازی پر از علف هرز خود قرار داده‌اند، اتفاقاً در سرزمین یانکی‌ها حادثه‌ای مشابه رخ داده است.

"ترزا لویس"، ناتوان ذهنی‌ای که هفتمین سال زندگی خود در زندان را سپری می کرد، از سوی دادگاه متهم است به رابطه خارج از چارچوب خانواده، تهیه سلاح گرم و اجیر کردن دو نفر برای قتل همسر و ناپسری خود (توجه کنید: اجیر کردن و نه ارتکاب) و محکوم شده به مرگ.
حال این زن که پس از گذراندن چند تست هوش، "عقب افتاده ذهنی" معرفی شده است، توسط قاضی دادگاه ویرجینیا، "مغز متفکر" قتل‌ها معرفی می‌شود. جستجو کنید و ببینید کدامیک از دولتها و سران داعیه دار حقوق بشر در اعتراض به حکم عجیب صادرشده علیه لویس نطقی کرده باشند. چرا؟؟ دیگر بر همگان روشن شده که جوسازی دیکتاتورهای بین المللی برضدّ کشورها(به ویژه کشور عزیزمان،‌ ایران) و دخالت آشکار در امور داخلی آنها، تنها و تنها با هدف فرافکنی و کاستن از بار روانی فشار جامعه جهانی درخصوص جنایت‌ها و نقض‌های مکرر حقوق شهروندی در کشورهای مدعی صورت می‌گیرد.

عملکرد مدعیان نظم نوین جهانی در تمام این سال‌ها، واقعیت نعل وارون زدن قدرت طلبان بی ریشه را برای مردم بصیرت پیشه ما روشن کرده و مدت‌هاست که با بی خیالی از کنار حقوق بشر پوچ و توخالی غربیان و دنباله‌های داخلی آنها می‌گذرند. به قول صائب تبریزی:

نعل وارون نشود رهزن ما راست روان کز ره دیر مکرر به حرم آمده‌ایم

 


موضوع :
ارسال شده توسط سرباز مهدی در تاریخ جمعه 90/2/9 | نظرات شما ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجازطول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
لینک دوستان
آمار و امکانات
تعداد بازدیدها :
افراد آنلاین :

طراح قالب